The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Εκκρεμμότητες

Αφού πέρασε και του Αγίου Βαλεντίνου, είπαμε πόσο πολύ αγαπιόμαστε, ήρθε η ώρα  να τακτοποιήσω κάποιες εκκρεμμότητες. 
Πρώτον: η κοπή της βασιλόπιτας των Greek Food Bloggers ή μάλλον η κοπή των βασιλόπιτων, τρεις παρακαλώ !!!! Και οι τρεις ήταν υπέροχες!!!! 

Μια κλασσική από τις Συνταγές της Καρδιάς

Μια που λυπόσουν όταν την έκοβες από την Νίκη
και μια αλλιώτικη, εναλλακτική σοκολατένια πίτα από την Αθηνά.
Την βραδιά την διοργάνωσε ο Γιώργος, στον οποίο αξίζουν συγχαρητήρια και για την ιδέα και για την υλοποίησή της.
Ήμουν και τυχερή εκείνη την βραδιά γιατί εκτός από το γεγονός ότι γνώρισα από κοντά πολλούς από εσάς, κέρδισα σε κλήρωση ένα κρασάκι Σαμιώτικο, ευγενική χορηγία του Γιώργου.

Και μην νομίζετε ότι αυτό ήταν το μοναδικό δωράκι που έφερα στο σπίτι..... Είχα το πολύ όμορφο μπισκότο της Βίκυς, το πεντανόστιμο αμυγδαλωτό της Μαρίας, την διαφορετική μαρμελάδα της Ξανθής, Ελαιόλαδο και πράσινο σαπούνι από την Σάμο του Γιώργου. Εγώ χάρισα στους παρευρισκόμενους μια αναμνηστική κάρτα ποδιά την οποία  η Βιβή που η φαντασία της δουλεύει στο φουλ την έκανε σημειωματάριο για την κουζίνα!!!

Ελπίζω να είμαστε καλά να ξαναβρεθούμε του χρόνου και να είμαστε περισσότεροι. 
Δεύτερον το δωράκι της  Ελπινίκης και της Μαρίας, σας ευχαριστώ πολύ, που μου δίνετε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας 10 πράγματα που αγαπάω. Η Βιβή έγραψε 10 λουλούδια που αγαπάει έτσι και εγώ θα σας πω 10 τραγούδια τα οποία όταν τα ακούω με ταξιδεύουν στον χρόνο, το καθένα για το δικό του λόγο, το καθένα με τον δικό του πόνο. Μην ανησυχείτε δεν θα τα τραγουδήσω εγώ αν και πολύ θα το ήθελα....

1. Ρομάντζο, Χαρούλα Αλεξίου
2. Ημερολόγιο Μοναξιάς, Γιάννης Πάριος
3. Καινούργια ζάλη, Τρύπες
4. Οι ψυχές και οι αγάπες, Βασίλης Παπακωνσταντίνου
5. Non amarmi, Aleandro Baldi
6. I belong to you, Eros Ramazzotti Anastacia
7. Ο σουλτάνος της Βαβυλώνας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
8. Είπα στους φίλους μου για σένα, Ελεονώρα Ζουγανέλη, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
9. Το παράπονο, Ελευθερία Αρβανιτάκη
10. Καλύτερα μαζί σου και τρελός, Στράτος Διονυσίου

Θα μπορούσα να συνεχίσω αυτόν τον κατάλογο με τα πολύ χαρούμενα τραγούδια, αλλά φοβάμαι ότι αν δεν έχετε ήδη κόψει φλέβες, έχετε πάρει χαρτομάντηλα. Προσπαθώντας να βρω τα αγαπημένα μου τραγούδια, συνειδητοποίησα ότι όλα έχουν μια νότα χαράς και αισιοδοξίας!!!! Τι να κανούμε μας αρέσει να πονάμε!!!!! Μαθαίνοντας τι τραγούδια ακούει κάποιος ερχόμαστε λίγο πιο κοντά του. Για αυτό θα αλλάξω το παιχνίδι και θα ζητήσω από δέκα μπλογκόφιλους να μας πουν τα 10 πιο αγαπημένα τραγούδια τους, τραγούδια που τα έχουν συνδέσει με στιγμές της ζωής τους. Αν κάποιος που δεν είναι στην λίστα επιθυμεί να παίξει, εννοείται μπορεί....
Donkey and the carrot
Κουζινο εξερευνήσεις
Και λοιπόν;Και συνεπώς;Και γι'αυτό;
Tante Kiki
MARI PLATEAU
Marina's life and family
Aroma Vanillias
άρωμα Γυναίκας.....
H μάνα του ... λόχου
γλυκές ιστορίες




18 σχόλια:

  1. Περάσαμε πολύ όμορφα Manousina μου, χάρηκα πολύ που γνώρισα εσένα και την όμορφη οικογένειά σου!
    Σε ευχαριστώ και για το πολύ όμορφο δωράκι, που έχει ήδη στολίσει την κουζίνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παίζω...παίζω...!!!
    όσο για την καρτούλα σου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με έχει βολέψει που κάθε φορά που ήθελα χαρτί και στυλό έτρεχα στο γραφείο πηδώντας πάνω από σκυλιά και γάτο...
    φιλάκια κι ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνιδάκι σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φώναξες και ήρθα :) Manousina δεν έχω αγαπημένα τραγούδια,μη με ρωτησεις γιατί...απλά δε τα συνδέω με προσωπικές στιγμές :)

    Σήμερα πάντως εδώ και σύμφωνα με το καθολικό ημερολογιο ειναι Σαν Φαουστίνο ο προστάτης των ελευθερων,είχα αφιερωμένο ποστ :))


    καλό σου βράδυ
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηρθα, ήρθα και πολύ χαίρομαι που έχουμε αρχίσει τέτοιου είδους παιχνιδάκια....Εχεις ακούσει αυτό που λένε...Οπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη??? Για μένα το λένε! χααχχα!
    Καλό βράδυ γλυκιά μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δωράκι σου όντως κι εμένα μου άρεσε πολύ. Το έχω στολίσει στη κουζίνα μου.

    Ναμαστε καλά να βρεθούμε και του χρόνου

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ θα παίξω τώρα. Αν και καινούργια, θα ήθελα πολύ να είμαι μαζί σας στη συνάντηση. Κορίτσια, είμαι και καινούργια... να τα γράψω εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν, τα τραγούδια που λατρεύω είναι πολλά... Πάρε 10 που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή:
    1- L'oriental - Enrico Macias
    2- Salut - Joe Dassin
    3- Sous le ciel de Paris - Edith Piaf
    4- Aθανασία - Δ.Γαλάνη
    5- Η μπαλάντα των αισθήσεων και των παραισθήσεων
    6- Συνταγές Μαγειρικής - Χαϊνηδες
    7- Ραμόνα - Κ.Χατζής
    8- Κεμάλ - Μ.Φραγκούλης
    9- Εσύ με ξέρεις πιο πολύ - Χ.Αλεξίου
    10- Κόκκινη γραμμή - Ν. Θεοδωρίδου
    ... Να συνεχίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. manousina, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα με την οικογένειά σου και με το καλό να έχουμε την επόμενη συνάντηση.
    Το δωράκι στο έχω χαρίσει ήδη εγώ πρώτη και έχω κάνει και ανάρτηση. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως που με σκέφτηκες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας περιμένω στο διαγωνισμό που έχω διοργανώσει στον Ψαρότοπο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάλημέρα , καλημέρα θα επανέλθω με την λίστα!
    φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλενα, Βιβή και Μάριον, πολύ χαίρομαι που σας άρεσε η καρτούλα μου.
    Και λοιπόν, γιορτάζ και αυτήν την γιορτή ως ελεύθερο πνεύμα
    Εφη, και εμένα μου αρέσουν αυτά τα παιχνιδάκια
    Tante Kiki, το παιχνίδι παίζεται ως εξής: κάνεις μια ανάρτηση στο μπλογκ σου, γράφεις για το παιχνίδι και ποιος σε προσκάλεσε, δίνεις τις απαντήσεις σου και καλείς με την σειρά σου άλλους 10 φίλους να παίξουν. Ωραίες επιλογές
    Μαρία, δεν το είχα πάρει χαμπάρι, θα το προσθέσω και εγώ χάρηκα που σας γνώρισα όλες και όλους...
    Λάμπρο, θα περάσω, σιγά μην δεν παίξω
    Αφροδιτάκι περιμένω να ακούσω τις επιλογές σου και να πιούμε και το καφεδάκι που έλεγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω έρθει δύο φορές για να σου γράψω και όλο κάτι γίνεται! Ευχαριστώ για την πρόσκληση να παίξω και επειδή είμαι παιχνιδιάρα θα το κάνω φυσικά!!!
    Ελπίζω η συνήθεια με τις πίτες να συνεχιστεί και να με καλέσετε όταν επιστρεψω! Αλλωστε η Σαλαμίνα δίπλα σας είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ θα σκάσω από τη ζήλια μου που δεν μπόρεσα να είμαι στην πίτα!
    Ήθελα να σας δω, να τα πούμε, να γνωρίσω όσους δεν συνάντησα τον Οκτώβρη...
    σνιφ σνιφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη μου γυρνάτε άλλο το μαχαίρι στην πληγή, έσκασα που δεν ήρθα!!!
    Να το χαίρεσαι το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περάσαμε σούπερ και το μωράκι σου έκλεψε την παράσταση.
    και γω στόλισα την καρτούλα σου στην κουζίνα μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο, μπράβο, πάντα έτσι να περνάτε!Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρίνα μου μακάρι στην επόμενη συνάντηση να είσαι στην Ελλάδα και να μπορέσεις να έρθεις, εγώ μένω Πάτρα
    Μπέτυ και Μαρία, ελπίζω να έρθετε στην γευσιγνωσία ελαιολάδου!!!
    Πόπη, σε ευχαριστώ που χρησιμοποιείς την καρτούλα μου, με χαροποιεί ιδιαίτερα, που βρίσκομαι μέσα στις κουζίνες σας!!Όσο για την Χαρά, όχι επειδή είναι παιδί μου, αλλά είναι αξιολάτρευτη..... χαζομαμά....
    Χρυσάνθη ελπίζω να καταφέρουμε να ξαναβρεθούμε νωρίτερα από του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder