The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Σολωμός ψητός με μουστάρδα

Μάλλον έχετε καταλάβει ότι μου αρέσει αρκετά ο σολωμός..... Η σημερινή συνταγή είναι από το περιοδικό food ,light and delicious του Πέτρου Κωστόπουλου, είναι πανεύκολη και πάρα πολύ γρήγορη. Άλλη συνταγή είχα σκοπό να ανεβάσω σήμερα, αλλά όταν έφαγα το φαγητάκι μου το μεσημέρι μου άρεσε πολύ και δεν κρατιόμουν... 

 Υλικά

2 φιλέτα φρέσκου σολωμού
2 κ.σ. μουστάρδα Dijon
1 κ.σ. ψιλοκομμένο φρέσκο δεντρολίβανο
1 κ.σ. ψιλοκομμένο φρέσκο θυμάρι
1 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό
1 κ.σ. ψιλοκομμένο άνηθο
1 κ.σ. ψιλοκομμένο βασιλικό
2 κ.σ. λευκό ξηρό κρασί
1 κ.σ. ελαιόλαδο
6 κ.γ. τριμμένη φρυγανιά
1 σκελίδα σκόρδο (ψιλοκομμένο ή στην πρέσα)
αλάτι, πιπέρι
μερικές φέτες λεμόνι

Εκτέλεση


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Αλατοπιπερώνουμε το σολωμό και από τις δύο πλευρές. Σε ένα μικρό μπολ ανακατεύετε το σκόρδο με τα μυρωδικά και την φρυγανιά. Προσθέτετε το κρασί και το λάδι και τα ανακατεύετε όλα μαζί μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Αλείφετε τα φιλέτα με την μουστάρδα και κολλάτε πάνω το αρωματικό μείγμα. Είτε το ψήνετε σε λαδόκολλα είτε βάζετε σε ένα ταψάκι λίγο ελαιόλαδο και τοποθετείτε μέσα τα φιλέτα. Ψήνετε για 8-10 λεπτά. Μεταφέρετε τα φιλέτα σε πιάτα και σερβίρετε με φέτες λεμονιού.
Ο σολωμός είναι καλύτερος μέτρια ψημένος και ζουμερός

10 σχόλια:

  1. Ο σολωμός μου αρέσει πολύ αλλά εδώ δεν βρίσκω εύκολα φρέσκο!! Οπότε την επόμενη φορά στείλε ένα δεματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι συμβαίνει και σήμερα όλοι φτιάχνουν σολομό!!!
    Αγαπημένο φαγητό!!
    καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία συνταγή, εύκολη και λαχταριστή. Ο σολωμός θα πρέπει να έγινε πολύ μυρωδάτος! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραά συνταγη είναι πάλι αυτή! θα κρατήσω μια μερίδα για το μεσημεριανό μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος και η μουστάρδα του πάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα μ' αρέσει η μουστάρδα στο ψάρι.Υπέροχη συνταγή Μανουσίνα.θα δοκιμαστεί σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσει ο σολομός και είναι τόσο εύκολος στην παρασκευή. Ωραία συνταγή, ελαφριά καιγρήγορη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έφτιαξα ήδη το φαγάκι σου και ομολογώ ότι ήταν ο πιο ωραίος σολωμός που έχω φάει!Τόσο εύκολο αλλά και τόσο νόστιμο συνάμα!Μπράβο,Μανουσίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder