The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Σολωμός στο φούρνο - Salmon with orange sauce

Το πόσο ζήλεψα που δεν ήμουν στο 1ο Food bloggers Camp δεν περιγράφεται. Βέβαια το παρακολούθησα από το διαδίκτυο, ευτυχώς που μπορούσα έστω και έτσι να βρεθώ σε αυτή την υπέροχη παρέα. Στην επόμενη συνάντηση που ελπίζω να γίνει σύντομα, θα είμαι εκεί, Θεού θέλοντος και αν η Χαρά μας το επιτρέψει...
Την σημερινή συνταγή την έφτιαξα πριν κανά μήνα, ελπίζω να θυμάμαι καλά την εκτέλεσή της, την γεύση της πάντως την θυμάμαι...



Υλικά:
2 Φέτες σολωμός
2 πατάτες
χυμός από ένα πορτοκάλι
άνηθος
ελαιόλαδο

Εκτέλεση: 

 Προθερμαίνω το φούρνο στους 180 βαθμούς. Βάζω σε ένα τα ψάκι (εγώ σε πήλινο το έφτιαξα) τις πατάτες κομμένες κομμάτια , λίγο ελαιόλαδο, άνηθο, το χυμό από το πορτοκάλι, αλατοπιπερώνω βάζω και λίγο νεράκι και βάζω το ταψάκι μου στο φούρνο για 30 λεπτά. Μετά προσθέτω και τον σολωμό και συνεχίζω το ψήσιμο για άλλα 10 λεπτά.
Αν έχετε χρόνο, πριν βάλετε τις πατάτες στο φούρνο, ανακατέψτε το ελαιόλαδο, το πορτοκάλι, τον άνηθο και το αλατοπίπερο και αφήστε μέσα σε αυτό το ζουμάκι τον σολωμό για περίπου μια ώρα.




Ingredients:
salmon fillets
potatoes
Juice of one orange
Dill
Olive oil
Salt and pepper

Directions

Preheat the oven at 180 C˚. Place potatoes cut in medium pieces in a roasting pan, addolive oildillorange juice, water, season with salt and pepper and bake for 30 minutes. Then add salmon and bake for another 10 minutes.If you have time before you start cookingmarinade salmon fillets for an hour in the mixture of oil, orange juice and dill mentioned above.

22 σχόλια:

  1. γιαμ!!!
    πολύ ωραίο φαγάκι!

    όσο για το event, πράγματι έχασες αλλά ελπίζω να τα πούμε στην επόμενη συνάντηση ~ και νωρίτερα από του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σε περιμένουμε στο επόμενο!!
    Μια χαρά τη θυμάσαι τη συνταγή και του ταιριάζει πολύ το πορτοκάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο φαγάκι, δυστηχώς :( δεν τα πολυτρώω τα ψάρια ... ξέρω ξέρω .... κακώς! αλλάααα θα σου πάρω μια μπαμπάτσικη μερίδα για τον αντρούλη μου που τα τρώει!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς είμαστε καλά παιδιά και το τρώμε όλο το ψάρι μας, οπότε θα πάρω και όσο δεν πάρει το Αστερι;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο φαίνεται... νοστημότατο!
    ΦΙλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι τον σολωμό...με το πορτοκάλι και τον άνιθο!Μπράβο!
    Θα μου επιτρέψεις την πατατούλα να την αντικαταστήσω μεμία σαλατούλα..διότι εγώ με τις πατατούλες φούρνου.. έχουμε ένα 8εματάκι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειος συνδυασμός, αλλά βρε παιδί μου εκείνα τα χοιρομέρια της κεφαλίδας με τσακίζουν κάθε φορά που μπαίνω στο μπλογκ, ποιό πρώτα να διαλέξω;
    ψαράκι ή χοιρομέρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχω κανει χωριs τιs πατατεs και ηταν θεικο....
    θα το δοκιμασω μαζι με πατατεs τωρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η γιαγιά μου το έκανε με φέτες παλαμίδας.
    Εγώ το έκανα με ξιφία και στο μαρινάρισμα έβαλα λεμόνι.
    Θα δοκιμάσω και το πορτοκάλι, σύντομα.
    Καλά που μου το θύμισες!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται νοστιμότατο. Ψάρι με χυμό πορτοκάλι δεν έχω φάει ποτέ, αλλά θα πρέπει να του δίνει πιστεύω μια ιδιαίτερη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο φαίνεται και το πορτοκάλι μου άρεσε πολύ ώς προσθήκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έτσι όπως κάνουμε το κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες, έτσι μπορούμε και τα ψάρια, ειδικά τα λιπαρά σαν το σολωμό!
    Είναι εξαιρετικό φαγητό. Το πορτοκάλι, το λεμόνι και γενικά τα εσπεριδοειδή ταιριάζουν, σπάνε και λίγο τη βαριά μυρωδιά και τη λιπαρότητα του ψαριού.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πιάτο σου φαίνεται λαχταριστό! Ο σολωμός μας αρέσει πολύ. Θα το δοκιμάσουμε και με αυτό τον τρόπο.
    Καλημέρα
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από τα αγαπημένα μου ψαράκια......
    Μιαμ μιαμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μας αρέσει πολυ ο σολομός και η πρότασή σου ακούγεται ιδιαίτερα νόστιμη, θα το δοκιμάσω!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο και αρωματικό φαγάκι! Και η προηγούμενη σου ανάρτηση πολύ καλή! Μακάρι να μπορούσες να ερχόσουν το Σάββατο:) Ας ελπίσουμε του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εψαχνα για μία συνταγή για το σολωμό.
    Μου άρεσε η παρουσία του άνηθου.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία ιδέα το πορτοκάλι, εγώ μόνο με λεμόνι το έχω φτιάξει...
    Θα το φτιάξω οπωσδήποτε κι έτσι!

    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στη συνάντηση ήταν πολύ ωραία και ελπίζω να σε δούμε εκεί του χρόνου! Κι ο σολομός όμως είναι νοστιμότατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το πορτοκάλι με ενθουσιάζει πολύ σαν ιδέα :))))

    καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. il salmone e' uno dei miei pesci preferiti e cucinato in questo modo mi attira molto perche' con le patate si abbina molto bene,provero' con il succo di arancio,deve essere particolare

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder