The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Κοτοσαλάτα


Υλικά:
1 φιλέτο κοτόπουλο
μαγιονέζα
1 μικρό ξερό κρεμμύδι
μαϊντανός
ξύδι
ελαιόλαδο
αλάτι

Εκτέλεση :

Βράζω το κοτόπουλο, το αφήνω να κρυώσει και μετά το κάνω κομματάκια. Ψιλοκόβω ένα μικρό ξερό κρεμμυδάκι και μαϊντανό (περίπου μια χούφτα, ανάλογα με το πόσο σας αρέσει), τα ανακατεύω με το κοτόπουλο, προσθέτω ένα καπάκι ξύδι, αλάτι και 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Βάζω μαγιονέζα, όσο πάρει.... Το βάζω στο ψυγείο να "δέσουν" λιγάκι οι γεύσεις. Παίρνω φρέσκο ψωμάκι και το τσακίζω!!!!!!

9 σχόλια:

  1. αν και με τη μαγιονέζα έχουμε πάρει διαζύγιο, δεν παύει να νοστιμίζει όπου μπαίνει, αρκεί να μην "πέφτω με τα μούτρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ την μαγιονέζα δεν την πολυχρησιμοποιώ, γι' αυτό και την κοτοσάλατα την φτιάχνω μόνο σε τραπέζι, αλλά όπου μπαίνει δίνει νοστιμιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ που δεν έχω πρόβλημα με την μαγιονεζα, μπορώ να την τσακίσω άφοβα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εμένα που μου έτρεξαν τα σάλια, μπορώ να πάρω το ... πιατάκι παρακαλώ; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θεωρώ σαν κανονικό γεύμα και όχι σαλάτα.
    Δυστυχώς κοτόπουλο τρώω μόνο εγώ και δεν το κάνω συχνά.
    Τώρα με ξύπνησες και θα το κάνω, αλλά με δική μου μαγιονέζα.
    Καλό Απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία σαλάτα Μανουσίνα!Κι εγώ κανονικό γεύμα θα την είχα με μια πράσινη δίπλα και λίγο καλό παξιμάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει πάρα πολύ η κοτοσαλάτα. Την κάνω και με κοτόπουλο ψητό οταν περισέψη, και με δική μου μαγιονέζα. Θαυμάσια ιδέα, μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μανουσώ μου καλησπέρα!
    Η κοτοσαλάτα έτσι μου αρέσει πολύ απλή και πεντανόστιμη!!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder