The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Διαγωνισμός στο Hur reporters !!!!!!!!!! Ψηφίστε με !!!!!!!!!


Αγαπημένοι μου μπλογκόφιλοι, ψηφίστε με!!!!!!!!
Το φιλικό μπλογκ Hur reporters διοργανώνει διαγωνισμό και το μπλογκ μας είναι υποψήφιο στην κατηγορία "Ποιο είναι το ωραιότερο μπλογκ που ασχολείται με τις τέχνες " Ε, ναι η μαγειρική είναι τέχνη !!! Βέβαια πολλές από εσάς που με διαβάζετε έχετε πολύ πιο όμορφα και ολοκληρωμένα μπλογκ από το δικό μου που βρίσκεται ακομα σε βρεφική ηλικία (είναι μόλις 4 μηνών) !!!!!
Διαθέστε λοιπόν δύο λεπτά από το χρόνο σας και ψηφίστε με . Ο διαγωνισμός θα είναι ανοιχτός μέχρι 10/10/10 !!!! (ωραία ημερομηνία για γάμο!!!)

19 σχόλια:

  1. Μόλις σε ψήφισα!
    Πας πολύ καλά από ότι βλέπω, καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!! ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑ! ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις σε ψήφισα κι εγώ!!!
    Καλή επιτυχία Δήμητρα μου!!!
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία!!! Μόλις ψήφισα και βλέπω ότι είσαι μπροστά!!! GO Δήμητρα GO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή επιτυχία,μόλις ψήφισα,πρώτη είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου , πάντα πρώτη :)
    μόλις σε ψήφισα και εγώ με την σειρά μου !
    Άντε και με την νίκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ψήφισα κι εγώ νωρίτερα!!!!Μια χαρά πας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις σε ψήφισα! Καλά πάμε, με την νίκη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πριν λίγο σε ψήφισα!
    Με το καλό και στη Νίκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ψήφισα κι εγώ, καλή επιτυχία, αν και την έχεις στο τσεπάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μόλις σου έδωσα μία νόστιμη ψήφο...καλή επιτυχία...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ψήφισα μόλις και είδα με μεγάλη χαρά ότι προηγείσαι με μεγαααααλη διαφορά :))
    μπράβο, άντε με την νίκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όχι μόνο θα σε ψηφίσω αλλά θα σου ευχηθώ να πάρεις την πρώτη θέση μέσα από την καρδιά μου γιατι το αξίζεις ...κι ας είσαι "μωράκι"!!!
    Βλέπω οτι τα πάς τέλεια!!!
    Φιλάκια Μανουσώ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder