The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Κρεπούλες με κιμά

Η κρεπούλα είναι μια βάση που μπορείς να την κάνεις ότι μπορείς να φανταστείς, να την γεμίσεις με ότι τραβάει η ψυχή σου, γλυκό ή αλμυρό. Το καλό με τις κρέπες είναι ότι μπορείς να τις φτιάξεις μια μέρα που έχεις χρόνο, να τις φυλάξεις στην κατάψυξη και όποτε θες τις βγάζεις, τις αφήνεις να ξεπαγώσουν και τις χρησιμοποιείς... (αυτές που βάζω στην κατάψυξη, τις βάζω σε ένα μεγάλο τάπερ και ανάμεσα στις κρέπες βάζω αλουμινόχαρτο).


Βασική συνταγή για κρέπες

Υλικά (περίπου 8 κρέπες)
2 αυγά
1 φλυτζάνι αλεύρι (εγώ βάζω το κόκκινο)
1 φλυτζάνι γάλα
1/2 κουταλιά του γλυκού αλάτι
1/2 κουταλιά του γλυκού ζάχαρη
βούτυρο για το τηγάνι

Εκτέλεση


Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα, το αλάτι και την ζάχαρη. Προσθέτω σιγά σιγά το αλεύρι μέχρι να γίνει ένας χυλός. Βάζω το τηγάνι (αντικολλητικό) μου σε δυνατή φωτιά και βάζετε μια κουταλιά βούτυρο. Όταν έχει κάψει το τηγάνι μου, ρίχνω μια κουτάλα της σούπας από το μίγμα μου και κουνάω το τηγάνι για να απλωθεί παντού. Όταν ψηθεί από την μια πλευρά την γυρίζουμε από την άλλη. Κάθε δυο κρέπες, βάζω λίγο βούτυρο στο τηγάνι. Αν τις φυλάξετε στην κατάψυξη, αφήστε τες να κρυώσουν πρώτα....

Αφού έχουμε φτιάξει τις κρέπες μας, φτιάχνουμε και τον κιμά μας, όπως τον φτιάχνουμε για μουσακά, για μακαρόνια

Βασική συνταγή για κιμά
Υλικά
1 κιλό κιμάς μοσχαρίσιος
2 μεγάλα ξερά κρεμμύδια
3 σκελίδες σκόρδο
500 γραμμάρια χυμό ντομάτας
1 φλυτζάνι κρασάκι
λίγο ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι
ζάχαρη
κανελογαρύφαλλο


Εκτέλεση


Ψιλοκόβω το σκόρδο και το κρεμμύδι και τα τσιγαρίζω με λαδάκι, προσθέτω τον κιμά, τον αφήνω να "κάψει" και μετά ανακατεύω, σβήνω με το κρασί, προσθέτω τον χυμό ντομάτας, ένα ποτήρι νερό, αλάτι, πιπέρι, κανέλλα,γαρύφαλλο και την ζάχαρη. Τα αφήνω να βράσουν. Όταν ο κιμάς μας είναι έτοιμος τον κατεβάζουμε από την φωτιά και φτιάχνουμε μπεσαμέλ. Σας στέλνω για μπεσαμέλ στην Μικρή Κουζίνα, γιατί μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση με τις σουμβουλές της!!! Αλλιώς μπεσαμέλ με σιμιγδάλι έχω ξαναφτιάξει εδώ.
Ανακατεύω καλά την έτοιμη μπεσαμέλ με τον κιμά μου και έτοιμη η γέμιση μου!!


Γέμιση για τις κρέπες
ο κιμάς με την μπεσαμέλ 
τυράκι κίτρινο


Παίρνω μια κρεπούλα και βάζω μια μεγάλη κουταλιά πό τον κιμά και λίγο τυράκι, την τυλίγω και την βάζω σε λαδωμένο πυρέξ ή σκεύος μιας χρήσης. Όταν γεμίσω το σκεύος μου, ρίχνω πάνω από τις κρέπες λίγο τριμμένο τυράκι κίτρινο και λίγο κρέμα γάλακτος ή γάλα εβαπορέ, βάζω  το σκεύος σε προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά στους 200 βαθμούς στον αέρα.


Με αυτή την ποσότητα κιμά γεμίζετε περίπου 30 κρέπες.


Το φαγητάκι αυτό το έφτιαξα στο γνωστό πλέον "τραπέζι" και επειδή μου έμεινε κιμάς τον έβαλα με λαζάνια σε ένα ταψάκι. Μία στρώση λαζάνια, μια στρώση κιμά, μια στρώση λαζάνια, μια στρώση κιμά, δύο στρώσεις λαζάνια, τυράκι, λίγο κρέμα γάλακτος και στον φούρνο για 20-25 λεπτά στους 200 βαθμούς στον αέρα. Για να μην σκληρύνουν τα λαζάνια σκεπάστε τα με αλουμινόχαρτο και βγάλτε το 5 λεπτά πριν το τέλος.

13 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο φαγητό!!! είναι από τα αγαπημένα μου, ένα πιατάκι στο δικό μου τραπέζι γίνεται να έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oυαου!Αυτο το φαγητό είχαμε και εμείς την Κυριακή:))
    Υπέροχο,δεν το συζητώ!
    Πολλα΄πολλά φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα λαζάνια με κιμά τα φτιάχνω συχνά. Οι κρέπες μου αρέσουν πολύ αλλά βαριέμαι να τις φτιάχνω! Αχ, να είχα λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα και εβγαλα κιμά χθες το βράδυ και έλεγα να κάνω κεφτεδάκια. Λεω να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ και χρόνια τα κανελόνια στο σπίτι μας γίνονται με κρέπες, αγαπημένο φαγητό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήταν πολλά χρόνια, πριν το ίντερνετ, που έκανα κρέπες γεμισμένες με κιμά, για Κυριακάτικο τραπέζι και ήταν πολύ καλύτερες από τα κανελόνια.
    Πρόσφατα θυμήθηκα ότι έχω μια ηλεκτρική κρεπιέρα, στο κουτί της ακόμη.
    Ευχαριστώ για την ιδέα.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένες γλυκές ή αλμυρές!
    καιρό έχω να φτιάξω, thanks που μου το θύμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θέλω και εγώωωωωωω
    κρέπα!!

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν παχαίνει κανείς με τα μάτια πήρα 2 κιλά από την ανάρτησή σου.Τα έφαγα με τα μάτια...(το πάνω ταψάκι) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάμι ..... γιάμιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder