The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μπομπονιέρα στεφανάκι




Ήρθε η ώρα της μπομπονιέρας. Είχα φτιάξει στεφανάκια με κορδελίτσες λιλά και λαχανί, λιλά πέρλες και ένα λουλουδάκι.Δεν τις μοιράσαμε στην εκκλησία αλλά τις είχαμε βάλει στο τραπέζι, όπου και έδιναν χρώμα. Στα τραπέζια είχε λευκά τραπεζομάντηλα και είχαμε στρώσει λιλά και λαχανί ράνερ (δεν έχω ακόμα φωτογραφίες από το τραπέζι) ακόμα είχα φτιάξει δεντράκια (ας τα πούμε δεντράκια) με λουλουδάκια σαν αυτά που έχει η μπομπονιέρα μέσα σε πουά λιλά και λαχανί κουβαδάκια, όταν βρω κανένα θα σας φωτογραφήσω γιατί δεν κατάφερα να κρατήσω ούτε ένα .

Για τα παιδάκια είχαμε και ένα δωράκι, αφού δεν κάναμε ξεχωριστή μπομπονιέρα, ένα ρολογάκι Hello Kitty για τα κοριτσάκια

 και ένα ρολογάκι Pixar cars για τα αγοράκια.

 Ομολογώ ότι τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν. Τα ρολογάκια τα είχα βάλει μέσα σε πουγκάκια σαν αυτά που είχα βάλει τους μπεζέδες.

Οι μπομπονιέρες βγήκαν πολύ όμορφες, πολύ ρομαντικές, αλλά είχαν πολύ δουλειά......

Ελπίζω να σας άρεσαν και οι μπομπονιέρες όσο σας άρεσε και το βιβλίο ευχών.
Τέλος με την βάπτιση, σας ευχαριστώ για τις ευχές σας, άντε από την επόμενη ανάρτηση μαγειρεύουμε!!!!!!

15 σχόλια:

  1. δεν έχω λόγια...ό,τι έφτιαξαν τα χεράκια σου (είτε φαγώσιμο,είτε διακοσμητικό)ήταν έξοχο!είμαι πολύ περήφανη για σένα!!!είναι όμορφο να ξετυλίγεις ταλέντα...ακόμα κι αν δεν τα είχες ανακαλύψει ως τώρα!Η Χαρουλίτα θα είναι και αυτή πολύ περήφανη για τη χρυσοχέρα μανούλα της!Να μας ζήσει το γλυκύτατο μωράκι μας:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει και πάλι η μικρούλα!!!Πάντως η μπομπονιέρα θέλει απίστευτη δουλειά, οπότε πάρα πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ τι ομορφιες ειναι αυτες;
    Εμενα η μπομπονιερα μου ειναι μια βλακεια. Ειχα την ατυχια να βραφτιστω στην πιο κακοκουστη δεκαετια τα 80ς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τις πιο ωραίες και πρωτότυπες μπομπονιέρες που έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάααρα πολύ όμορφη η μπουμπουνιέρα, χαρά στην υπομονή σου!!
    Καλή και όμορφη εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τελεια και αυτη!!!Συγχαρητηρια για αλλη μια φορα!!!Μηπως να ανοιγες μια επιχειρηση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη είναι και η μπομπονιέρα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και να σου ευχηθώ καλή επιτυχία! Σε γλυκάκι δεν λέω ποτέ όχι! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια τα είχες κάνει όλα! Πολύ δουλειά βρε παιδί μου, πόσο καιρό πριν ξεκίνησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι να βέπω διφορετικές ιδέες!
    Μπράβο!!!!
    Φιλάκια ,καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ θα ήθελα Γιωργία μου να το έκανα επάγγελμα και να μην ήταν ανάγκη σε 2 μήνες να επιστρέψω.... ξέρεις που...
    Big mama τις μπομπονιέρες τις έφτιαξα σε 4 μέρες, ήταν μπελαλίδικες, ήμουν και εγώ πρωτάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να σου ζήση η κορούλα σου όλα όμορφα και φτιαγμένα με αγάπη.
    καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα καλά να είναι η κορούλα σου σου εύχομαι και δημιουργική κι αυτή σαν τη μαμά της! :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα ρολογάκια σου πανέμορφα και πολύ ωραία ιδέα. από που τα εχεις πάρει γιατί ετοιμαζω κι εγω βάπτιση και ομολογώ ότι είναι ότι πιο ωραίο έχω δει για τα παιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είχα πάρει από διαδικτυακό κατάστημα του εξωτερικού, έψαξα αλλά δεν βρήκα την διεύθυνσή του

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder