The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Πάμε Παρίσι...........

Αγαπάω το Παρίσι, ίσως επειδή δεν έχω πάει ακόμα. Ελπίζαμε να πάμε φέτος τα Χριστούγεννα αλλά λίγο δύσκολο το βλέπω με την μικρή Χαρουλίτα. Βρήκα σήμερα το πρωί στο blog http://sapounofouskeskaialla.blogspot.com/ έναν σύνδεσμο που σε ταξιδεύει στο Παρίσι και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Πάμε λοιπόν όλοι μαζί μια βολτίτσα :
Στο Λούβρο:
Πατήστε εδώ
Στον Πύργο του Άιφελ
Πατήστε εδώ και εδώ
Στο Chateau de Chenonceau
Πατήστε εδώ

Ρίξτε μια ματιά και στις υπόλοιπες περιηγήσεις που έχει στο http://fromparis.com/




10 σχόλια:

  1. ..στο λόφο της Μονμάρτης...

    .. στην eurodisney...

    Παρίσι.. μεγάλη αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!

    καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω πάει 2 φορές Παρίσι,έφηβη με το σχολείο και μετά σε φιλενάδα μου που σπούδαζε εκεί!τώρα πια προτιμώ διακοπες με θάλασσα και αποφεύγω τις πόλεις

    καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φανταστικοοοοοοοο... σαν να βρισκεσαι εκειιιιι... αχ σε ευχαριστω για το ταξιδιιιιιιιιι...χαχαχαχαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην Eurodisney...

    στο Πάρκο του Αστερίξ...

    έχω ήδη πάει 2 φορές και ετοιμάζομαι και για 3η... κι ας μην έχω πια μικρά παιδιά !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δημητρα σου εχω μια προσκληση για παιχνιδιιιιι....φιλακιααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο. Μου έχει λείψει το Παρίσι.
    Να σαι καλά. (Και αφού είσαι τόσο ... large,
    να μας πας και αλλού ναι); :P
    Την καλημέρα μου.

    Υ.Γ. Αν δεις οπουδήποτε συνταγές σου, να ξέρεις
    ότι εγώ το έκανα. Και τώρα φεύγω γιατί δεν τις
    αντέχω τις ... φωνές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα...
    Πολύ όμορφες foto,το Παρίσι είναι όλες τις εποχές όμορφο και είναι ιδανικός τόπος για ταξίδι αναψυχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως αναφέρω και στην ανάρτηση δεν βρήκα εγώ την σελίδα που έχει τις περιηγησεις, αναφέρω την πηγή με σύνδεσμο.
    Αν θες Amazone να βάλεις κάπου δικιά μου συνταγή, οφείλεις να βάλεις και εσύ την πηγή. Ελπίζω να μην είναι εκνευρισμός αλλά πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμμμμ! Μάλλον σε μερικά δεν έβαλα. Υπόσχομαι να
    επανορθώσω.
    Σίγουρα είναι πλάκα. Έβαλα και το ;) (ματάκι) καλέ. (Δεν παρεξηγούμαι πάντως καθόλου μα καθόλου εύκολα). :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder