The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Καλαμαράκια γεμιστά με ρύζι

Υλικά
1 πακέτο καλαμάρια (περίπου 30 τεμάχια)
400 γραμμάρια ρύζι για γεμιστά
200 γραμμάρια χυμό ντομάτας
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια
ένα ματσάκι άνηθο
1 φλυτζάνι ελαιόλαδο
1-2 σφηνάκια ούζο
αλάτι, πιπέρι
οδοντογλυφίδες

Εκτέλεση

Καθαρίζω τα καλαμάρια. Ξεχωρίζω τα σώματα από τα πλοκάμια.  Περνάω τα πλοκάμια από το μπλέντερ. Βάζω στο μπλέντερ τα κρεμμύδια και μετά τα τσιγαρίζω, προσθέτω τα ψιλοκομμένα πλοκάμια, το ούζο, το ρύζι και σχεδόν όλο τον άνηθο, αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύω καλά, προσθέτω λίγο ζεστό νερό και το αφήνω 5 λεπτά να πάρει μια βράση (προσοχή μην κολλήσει το ρύζι). Γεμίζω με προσοχή, γιατί καίει η γέμιση, τα καλαμάρια και τα κλείνω με την οδοντογλυφίδα, τα βάζω σε μια κατσαρόλα στην οποία έχω βάλει λίγο λάδι, προσθέτω τον χυμό ντομάτας και 1 ποτήρι ζεστό νερό, τα αφήνω για 25 λεπτά σε χαμηλή φωτιά.Μετά βάζω τον υπόλοιπο άνηθο ψιλοκομμένο και αν έχει περρισέψει ρύζι (θα περρισέψει) το προσθέτω και το αφήνω να βράσει για άλλα 15-20 λεπτά, προσθέτω πάλι λίγο νερό και προσέχω το φαγάκι μου να μην κολλήσει, αν χρειαστεί ξαναβάζω νερό. Βγάζω τις οδοντογυφίδες πριν σερβίρω.

Εμένα σε αυτό το φαγάκι μου αρέσει πιο πολύ το χύμα ρυζάκι.
Συγνώμη κορίτσια είχα ξεχάσει το ουζάκι.

8 σχόλια:

  1. πειράζει να σχολιάσω με το απλό και ταπεινό "ω ρε μάνα μου??????"
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τα πολύ αγαπημένα μου φαγητά και κάτι που το κάνω εγώ γιατί ..τα χέρια μου είναι λεπτά και γεμίζω πιο εύκολα τα καλαμαράκια που προτιμώ να είναι πάντα μικρά.Ο Δημήτρης μου κάνει τη γέμιση όμως για ..συμπαράσταση. Αχ! μου τα θύμισες τώρα, συνήθως το κάνω αυτό το φαγητό στη νηστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πρέπει να έχεις κανένα παράπονο Αχτίδα μου, είναι υπέροχο που μαγειρεύετε παρέα. Το φαγητό αυτό είναι για νηστεία ή για ουζάκι.
    Σου αρέσει Μένια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα να σου πω την αλήθεια μέχρι τώρα τα καλαμάρια τα τρώω μόνο τηγανιτά με αλευράκι, ξέρεις. Αλλά είδα τις φώτο χθες και μου έτρεξαν τα σάλια. Το ρύζι δε, πρέπει να είναι όλα τα λεφτα. Αφού το προτείνεις εσύ λέω να το δοκιμάσω!! Μάλλον θα αρέσει και στο παμφάγο γιόκα μου!!

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα από τα Γρεβενά, την πόλη των μανιταριών!
    Τρώμε και μείς καλαμάρια...όταν τα βρούμε.Πολύ καλή η συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα,
    Μένια φτιάξτα και περιμένω εντυπώσεις, όπως είπα και παραπάνω το χύμα ρύζι εμένα μου αρέσει περισσότερο. Άμα θες μην τα γεμίσεις (αν δεν έχεις χρόνο) κόψτα κομματάκια και ρίξτα και αυτά στο ρύζι.
    Δήμητρα και με κατεψυγμένα μια χαρά γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό!!!!
    Να είχα τώρα μαζί με ουζάκι, τι καλύτερο;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλύτερο θα ήταν να τα έτρωγες σε ένα νησάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder